Post by traltermicarpay on Mar 13, 2022 19:21:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Geometry Dash Meltdown ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Geometry Dash Meltdown IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monta merkkiä ▞▞▞
▞▞▞ Geometry Dash Meltdown 2022 version ▞▞▞
Peli viivästyi, samoin kuin Geometry Dash Lite ja Sub Zero
Idle Heroes משחק תפקידים pik
Tämä peli on erittäin hyvä stressiin, jos haluat raivoa ja hulluutta pelata tätä peliä
Erinomaiset geometriset viivatasot, mutta ne pitäisi yksinkertaisesti sisällyttää peruspeliin, jotta peruspelin ostaneiden ihmisten ei tarvitse käsitellä mainoksia
En tajuu miks robtop ei vaan lisää tasoi siihen alkuperäseen...
En anna minun napauttaa puolta ajasta, annan minun napauttaa sen olen lopussa kuten koko ajan enkä anna minun napauttaa ja raivosin niin kovaa, että melkein haluaisin rikkoa puhelimeni
Vitun paska lagii mainoksii tulee koko ajan saatana ville tolvasen muna on pieni
Se on hämmästyttävä peli. Löysin vain pienen ongelman: siinä on vain kolme tasoa. Nuo tasot ovat todella vaikeita ja uskomattomia, mutta kun saat ne valmiiksi, sinulla ei ole enää tekemistä.
SAA OPETELLA HETKEN ENNEN KUN OPPII MUTTA SIT KUN OPPII HAUSKAALLA!!!
(Sairaan on caps, joten ihmiset, jotka eivät tiedä mistä puhuvat)En voi pelata sitä uudella puhelimellani, mutta voin pelata sitä vanhalla viivästyneellä puhelimellani, mutta kyllä, peli hidastuu hieman, mutta minä älä välitä peli on hauska jopa alkuperäinen ja varmasti se voi olla vaikeaa, mutta vuokrattuna se PARANTAA MUISTIANI myös hei idiootit, on toinenkin tällainen peli, tämä on vain periaatteessa jatkoa ENSIMMÄiselle ok??? Sitä kutsutaan geometriaviivaksi, ja jos et voi ostaa sitä, osta demo, älä vihaa luojaa, ok? Ok
Minulle on? Tämä peli on erittäin vaikea
Haluan pystyä luomaan omia tasoja ilman, että minun tarvitsee ostaa koko versiota 😠😠😠
Pidän pelistä, koska se on hauska ja haastava, mutta tasot ovat hieman vaikeita, mutta pidän pelistä
poistin tän koska en oikee tykänny SE OLI AIKA TYLSÄ
Siinä oli vain 3 tasoa
Tie moniin mainoksiin
Se on liian viivästynyt ja epäselvä
Viive on joka kerta, kun painan... Se tappaa minut jatkuvasti...
Liian helppo XD 😊😆😊
Vois olla enemmä tasoi
Oon koklannut mut poistin heti eli tosi kirurgia
Se on todella helppoa, joten se sopii uudemmille geometrisille dash-soittimille, siinä on loistavaa musiikkia, ei suuria bugeja, ja satunnainen lisäys on hyvä pitää sinut turhautumisesta. Suosittelen täysin ihmisille, jotka kokeilevat geometriaviivaa ensimmäistä kertaa.
Sanon, että Robtopilla on kaikkien aikojen huonoin peli. Mainokset näkyvät, kun häviät, ja toiseksi se on niin pitkä. Arvioin kaikki pelisi 1 tähden! Toivon, että voin arvioida sen nollaan! Toivottavasti ette päässeet tähän peliin! ELÄMÄNI PAHIN PELI!!!
En tiennyt, että tässä pelissä on hidastettuja osia. yksi neljästä dethesistä tekee viiveen
Se on erittäin hyvä peli, mutta syy, miksi annan sille 3 tähteä, on vain 3 tasoa, joten onnea
Muuten hyvä mutta mun mielestä sais olla enemmän tyyppejä jota avata
Mahdoton ja huono
En nyt tiedä kuinka läpäistä kolmas taso, anteeksi
2 helppoa ja lyhyttä.
Ihaok koska kolme hyvää tasoa mutta niin vähän ja niin helppoja läpäsin ei kaikkitä alle 100 yritystä meni vaa jotain 83 yritystä
🏛🏛🏛🏛🏛🏛
On erittäin mukavaa, että voit yrittää uudelleen, mutta kun olet valmis, se tuntuu hyvältä
Ihan kiva
.Ihan hyvä mut mainokset ei oo kivoi
Erittäin hauska peli. Lisätyt tasot tulee sisällyttää, jos sinulla on synkronoitu tili Geometry Dashille
En tykänny sen takia että olen p***a Geometry Dashissa.
Ensinnäkin peli saa minut kuolemaan sillä tavalla, kerran evan tho kultasin sormellani näytöllä lentääkseni ylös, kun selitin sen ja kuolemani jälkeen sain mainoksen kasvoilleni, yritä seuraavan kerran rajoittaa mainoksiasi peli, varsinkin kun katsojilla on se jo
Pidin alkuperäisestä ja pidän tästä virsionista, ainoa asia on lisätä tasoja plz
Siks vaan kaksi koska jos kuolee ja tosi pitkäl niin ärsyttää aina iha hitosti ainiki mua
Lopeta tese-ilkeily
Annan sille arvosanan 3, koska RobTopin on tehtävä enemmän työtä tämän sovelluksen parissa. Sen ohralla on mitä tahansa tasoa, mutta peli on silti eeppinen!!!Peli ja kaikki on hauskaa, mutta tämä peli kyllästyy nopeasti, koska siinä on vain 3 helppoa tasoa
peli häiritsi minua, mutta nautin siitä, vaikka en suosittelisi sitä kenellekään, joka on kärsimätön ja ei tiedä kuinka odottaa
Ei paha. Tyypilliset Geometry Dash -tasosi. Ainoa ongelma on se, että tämä on periaatteessa vain yksi pelin demo. Olisin paljon tyytyväisempi, jos nämä olisivat virallisia tasoja, jotka on otettu käyttöön pääpelissä, mutta koska ne eivät ole, on epätodennäköistä, että pelaan niitä enää koskaan.
Tää on tosi hyvä peli suosittelen lataan ja helpot tasot haluisin tähän tulee lisää
Peli on kirjaimellisesti pois listalta, kun aloitat riippumatta siitä kuinka monta kertaa epäonnistut, sillä on aina tapa vetää sinut takaisin ja haastaa sinut tekemään paremmin... ja etten unohtaisi, että kappaleet ovat 100/100... Lupaan kaikille tämän lukeville, ettet tule katumaan sitä
ks
demo siitä, millaista todellinen peli on, en usko, että se tekee tehtäväänsä kovin hyvin. Meltdownin tasot ovat korkealaatuisempia ja vaikeutettumpia kuin koko pelin ensimmäiset tasot. Suosittelen pelaamaan Meltdownia koko pelin rinnalla, pelaamaan tasoja vaikeusjärjestyksessä ja vuorotellen pelejä. koska jos voitat Meltdownin ennen kuin saat täyden pelin, ensimmäiset tasot ovat tylsiä ja tuntuvat hitailta, sama ongelma ilmenee, jos voitat koko pelin ensin
Kova peli